Seç Seç Al” mottosuyla hayata geçirilen ve 10’u aşkın kategoride 1.000’den fazla eserin yer aldığı FLEX ile son 1 yılda yaklaşık 3 milyon teknolojik eser ve satış sonrası hizmet paketi müşteriyle buluştu. FLEX ile gelecek 5 yılda 10 milyon eser ve hizmet müşterilerle buluşacak.
22 Kasım 2024 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone’un, yeni jenerasyon perakende anlayışı doğrultusunda hayata geçirdiği Vodafone FLEX ikinci yaşını doldurdu. “Seç Seç Al” mottosuyla duyurulan Vodafone FLEX ile müşterilere bütçe dostu fırsatlar, indirim avantajları ve çeşitli ödeme kolaylıkları sunuluyor. Toplam 10’u aşkın kategoride 1.000’den fazla eserin yer aldığı Vodafone FLEX ile son 1 yılda yaklaşık 3 milyon teknolojik eser ve satış sonrası hizmet paketi müşterilerle buluşturulurken, yeşil bir gezegen yaratma gayesiyle 20 bin eski aygıt geri dönüşüme kazandırıldı. Çeşitli ödeme kolaylıklarının sunulduğu Vodafone FLEX’te son 1 yılda en çok tercih edilen ödeme hali faturaya ek 12 ayda ödeme seçeneği oldu. FLEX ile gelecek 5 yılda 10 milyon eser ve hizmet müşterilerle buluşacak.
Vodafone FLEX yıl kıymetlendirme toplantısında konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Lider Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
“Yeni kuşak perakende anlayışımızın kıymetli bir ayağını oluşturan Vodafone FLEX, müşterilerimizin muhtaçlık ve talepleri doğrultusunda birçok kategoriden çeşitli eser portföyü sunan bir teknoloji dünyası. Türkiye dahil birçok Vodafone ülkesinde uygulanan ve ‘Ürünü seç, ödemeni seç ve basitçe al’ prensibine dayanan Vodafone FLEX ile müşterilerimize bütçe dostu fırsatlar, indirim avantajları ve çeşitli ödeme kolaylıkları sağlıyoruz.
FLEX ile son 1 yılda farklı markalardan yaklaşık 3 milyon teknolojik eser ve satış sonrası hizmet paketini müşterilerimizle buluşturduk. Önümüzdeki 5 yılda gayemiz, 10 milyon eseri müşterilerimize ulaştırarak onları 5G’nin yenilikçi dünyasına taşımak. Gelecek devirlerde odak noktalarımızdan biri olan 5G teknolojisi için hazırlıklarımıza sürat kesmeden devam ediyoruz. Müşterilerimizin 5G’ye geçiş sürecini kolaylaştırmak emeliyle, 12.000 TL olan taksit limitinin 5G’li aygıtlarda kaldırılmasının gerektiğini düşünüyoruz.
Bu sayede müşterilerimiz, dilediği 5G dayanaklı aygıtı, dilediği ödeme tekniğiyle kolaylıkla satın alabilecek ve ülkemize 5G geldiğinde son teknolojiden faydalanabilecek. 5G’nin getirdiği sürat ve verimlilikle, müşterilerimizi geleceğin ilişki teknolojisine birlikte hazırlıyoruz. Maksadımız, müşterilerimizin mevcut bütçeleriyle yeni jenerasyon teknolojileri destekleyen eserlere erişebilmesini sağlamak.”
BİR YILDA 20 BIN AYGIT GERİ DÖNÜŞÜME KAZANDIRILDI
Vodafone müşterileri, eski telefonlarını Vodafone’a getirdikleri takdirde, yeni aygıt alırken eski telefonlarını indirim olarak kullanabiliyor. Bu kapsamda, %30’a varan indirimlerle yenilenmiş ve 1 yıl garantili telefon sahibi olabiliyorlar. Vodafone, eski telefonların toplanması için sunduğu tekliflerle son 1 yılda 20 bin aygıtı geri dönüşüme kazandırdı. Bu aygıtlar tekrar dönüştürülerek daha yeşil bir gezegen oluşmasına da değerli katkı sağladı.
ALIŞVERIŞ KREDİSİYLE 36 AYA VARAN TAKSIT İMKÂNI
Vodafone FLEX ile müşteriler, akıllı robot süpürge, airfryer üzere birçok teknolojik eseri alışveriş kredisiyle kolay kolay satın alabiliyor. Kredi kartı gerektirmeden 36 aya varan taksit imkânı sağlayan bu ödeme tekniği, 110 Vodafone bayiinde faal olarak kullanılıyor. Vodafone, Ocak sonuna kadar tüm mağazalarında müşterilerinin bu imkândan faydalanabilmesini hedefliyor.
SATIŞLARIN %80’I MAĞAZALARDA GERÇEKLEŞTİ
Vodafone FLEX müşterileri 2 bin 500 noktada faal satış yapan Vodafone mağazalarından istediği eseri yerinde inceleyip kendisine uygun ödeme imkânıyla süratle satın alabiliyor. Son 1 yılda yapılan satışların yaklaşık %80’i Vodafone mağazalarında gerçekleşti. Mağazaya gelen müşteriler, Vodafone’un iş ortaklarına özel kurulan alanlarda teknolojik eserleri deneyimleyip, kendilerine en uygun eseri tercih edebilme imkânına sahip oldu.
ONE NUMBER SERVİSİ SUNULDU
Vodafone, bu yıl One Number servisini de kullanıma açtı. Müşteriler, bu servisle telefonları yanında olmasa bile akıllı saatleri ile kontakta kalıp irtibatlarını kesintisiz sürdürebiliyor. Telefonları yanında olmasa da akıllı saatleriyle arama yapıp diledikleri üzere mesajlaşabiliyorlar.
ONLİNE MAĞAZADA PROMOSYON KOD AVANTAJI
Vodafone, online alışverişlerde Türkiye genelinde kapıya teslimat hizmeti, İstanbul içinde ise birebir gün süratli teslimat seçeneği sunuyor. Vodafone müşterileri, “Gel incele adresine gönderelim” seçeneği ile online mağazada beğendikleri bir eseri fizikî mağazada deneyimleyebiliyor ve eseri satın almak istediklerinde Vodafone’un yapay zekâ tabanlı şahsî dijital asistanı TOBi üzerinden sipariş verip istedikleri adrese teslimat yapılmasını sağlayabiliyor. Online mağazada seçili eserlerde promosyon kod avantajı sunularak, müşterilerin daha uygun fiyata teknolojik eser alabilmesine imkan sağlanıyor.
“MAĞAZA DANIŞMANIM” HIZMETI SUNULDU
Vodafone, “Mağaza Danışmanım” projesini de hayata geçirdi. Vodafone mağazaları, yakın etraftaki müşterilere ulaşarak, müşterileri mağazalara davet edip onlara özel şahsileştirilmiş eser teklifleri sunabiliyor. Bu sayede müşteriler, mağazalara gelerek onlara sunulan eserler hakkında ayrıntılı bilgi alabiliyor ve eserleri deneyimleme fırsatı bulabiliyor.
300 BİNİ AŞKIN MÜŞTERİ SATIŞ SONRASI HİZMET PAKETLERİYLE BULUŞTU
Vodafone FLEX dünyasının değerli bir kesimini oluşturan satış sonrası hizmetler kapsamında müşterilere akıllı telefonlara yönelik Ekran Kurtaran Paket, Dijital Dayanak, Uzatılmış Garanti ve Tam Müdafaa olmak üzere 4 farklı paket sunuluyor. Ek olarak, garanti içi ya da dışı yaşanılan rastgele bir aksaklıkta müşterilerin sürdürülebilir irtibat sağlayabilmesi için yedek aygıt hizmeti de sağlanıyor. Son 1 yılda 300 bini aşkın müşteri satış sonrası hizmet paketleriyle buluşurken, 16 bini aşkın yedek aygıt hizmeti verilerek müşterilere kesintisiz irtibat imkânı da sağlandı.
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ TEKLİFLERİN TERCİH EDİLME ORANI %25’E ULAŞTI
FLEX dünyasında geliştirilmiş yapay zekâ takviyesiyle müşterilerin hayat üslubuna uygun her kategoriden teknolojik eserler şahsileştirilmiş tekliflerle sunuluyor. Bu kapsamda, Vodafone FLEX dünyasında son 1 yılda müşterilerin şahsileştirilmiş teklifleri tercih etme oranı %25’e ulaştı.
BİR YILDA 50’DEN FAZLA KAMPANYA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Yıl boyunca Vodafone FLEX ile müşterilerin teknolojik gereksinimlerine özel 50’den fazla kampanya gerçekleştirildi. Bu kapsamda, “İlk Sinirim Birinci Telefonum” kampanyasıyla, Vodafone’dan birinci sınırını almak isteyen 16 yaş altı müşterilere özel, birinci telefonları Vodafone FLEX ile ek indirim avantajıyla sunuldu. Karne devrinde 26 yaş altı FreeZone’lu müşterilere özel “İlk iPhone’um” kampanyası gerçekleştirildi. Vodafone, müşterilerinin bütçesini düşünerek hazırladığı avantajlı ödeme seçeneklerine ek olarak yeni bir kampanya da başlattı. Buna nazaran, FLEX müşterilerine, Kasım boyunca Samsung Galaxy Fit 3 akıllı bileklik modeli %40 indirimli sunulacak.